Wat zegt men over Petra:

Joyce Swinnen, Adjunct-Directeur Horeca Stichting Nederland:

Petra is een betrokken trainer: betrokken met zowel het bedrijf waar ze voor traint, als met de cursisten in haar training. Ze is professioneel, enthousiast, motiverend en inspirerend. Daarnaast denkt ze graag mee en deelt ze graag haar kennis. Petra traint nu ruim een jaar voor Horeca Stichting Nederland en we zijn ontzettend tevreden over haar. We hopen dan ook dat ze nog lang in ons HSN-team blijft!

Klik op de link voor reviews via Trustpilot van de deelnemers: 
 http://hsn-horeca.nl/beoordelingen-trainer-petra-ten-hoor--schmidt

Deelnemer over training Sociale Hygiëne via Horeca Stichting Nederland:

Op d.d. 7 oktober j.l. heb ik en met mij anderen een training c.q. cursus SVH mogen volgen via uw instituut. Laat mij beginnen met het uitspreken van mijn waardering voor onze trainster Petra ten Hoor-Schmidt, gedreven, passievol, energiek met actuele en relevante ervaringen uit het werkveld. Een trainster die ondanks "de droge stof” in staat is een groep energie te geven gedurende de gehele dag.Tegenwoordig een weinig voorkomende vaardigheid. Er was een goede sfeer in de groep en ondanks dat niemand elkaar kende hing er al gauw een vertrouwde sfeer, waar cursisten ervaringen durfden te delen en vragen te stellen. En ondanks een paar kleine schoonheidsfoutjes van de trainingslocatie (tsja geen kritischer publiek dan horeca mensen) was het een geweldige dag. Ontzettend veel stof behandeld op een serieuze manier maar met een grap van tijd tot tijd was het gewoon super! Petra haar mogelijkheid tot zelfspot werkt zeer ontwapenend en brengt een goede sfeer in de groep.

Elske van der Kooi, Medewerker Communicatie en Verenigingszaken bij It Fryske Gea
Petra is de belichaming van haar eigen product. Gastvrij, empathisch, positief en inhoudelijk sterk. Ze overtreft graag alle verwachtingen. Door haar inzet was de gastvrijheidscursus een groot succes!

Stefanie van Pelt, Managing Partner bij Hospitality Bloom
Tijdens de hospitality training voor de medewerkers van het Nationaal Militair Museum heb ik samen met Petra gewerkt. Als één van onze trainers was zij verantwoordelijk voor een training gericht op de kracht van non-verbale communicatie. Haar positieve manier van trainen maakte dat deelnemers zich snel thuis voelden in de groep en naast kennis ook energie opdeden! Petra is een prettige persoon om mee te werken , komt altijd haar afspraken na en kan zaken altijd vanuit een ander gezichtspunt bekijken.

Ken Pon, eigenaar bij KPInterim
Petra bezit over een sterk commercieel ontwikkeld gevoel. In de dagelijkse contacten en adviezen kwam dit specifiek naar voren in het denken in mogelijkheden, lef en vasthoudendheid. Met plezier denk ik terug aan de samenwerking met Petra en specifiek de groei in resultaten waaraan ze haar bijdrage heeft geleverd!

Lies Mars, opleider bij Delta Lloyd
Ze weet de mensen te motiveren en in beweging te krijgen om de targets te halen en is daar pro-actief, resultaatgericht en professioneel in.

Maria Boelens, eigenaar bij Retailtraining
Petra kan enorm goed buiten kaders denken en denkt in mogelijkheden.

Ludo Mennes, Districtsmanager Retail ABN AMRO Bank
Haar kenmerken zijn bruisend, opgewekt, enthousiast en gedreven, stond altijd klaar met inzet en positiviteit en leverde veel meer dan gevraagd werd. Klantgerichtheid in bruistabletvorm!

Niels Keuker, Manager Marketing&Verkoop ABN AMRO Verzekeringen
Petra is relationeel en commercieel zeer sterk en weet zaken voor elkaar te krijgen.

Charissa  Cardon, Productmanager MoneYou
Petra wist op verschillende niveaus te acteren en was oprecht betrokken bij onze bedrijfsvoering. In de rol van deelprojectleider creëerde zij met haar aanstekelijke enthousiasme een prettige werksfeer. Door haar resultaatgerichte manier van werken, zorgde zij met het projectteam voor tijdige opleveringen zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen

Hein Teurlings, Kantoordirecteur ABN AMRO Vleuten/Stichtse Vecht
Petra kwam bij ons het trainingsveld versterken en kon vanwege haar ervaringen helder uitleggen hoe je de klant over de telefoon het beste kan benaderen.